Regulamin

Regulamin sklepu

 

Regulamin sklepu internetowego: www.sklep.h-pawlik.pl

 

Właścicielem sklepu internetowego jest Henryk Pawlik. Firma zarejestrowana jest w ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 233/5573/94.

 

NIP: 749-001-52-76

REGON: 530598790.

 

Siedziba firmy znajduje się pod adresem: ul. M.C. Skłodowskiej 6, 47-200 Kędzierzyn-Koźle

 

§1 Informacje ogólne

  1. Sprzedaż odbywa się poprzez Internet w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy zamawiającym, a sklepem internetowym.

  2. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie internetowym Henryk Pawlik. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

§2 Zamówienia

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę poprzez formularz zamówienia umieszczony na stronie sklepu, poprzez e-mail: pawlikhenryk@gmail.com, oraz pod numerami telefonu: 601470745 lub 601812735

  2. Do złożenia zamówienia nie jest konieczna rejestracja lub posiadanie konta w sklepie.

  3. Do realizacji zamówienia niezbędne jest podanie danych do dostawy (imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto) oraz danych kontaktowych (imię i nazwisko, telefon, e-mail).

  4. W przypadku podania niepełnych lub błędnych danych – skontaktujemy się z Kupującym w celu ich uzupełnienia lub sprostowania.

  5. W przypadku konieczności sprowadzenia nietypowego towaru na indywidualne zamówienie możemy zażądać zaliczki pełniącej funkcję zadatku w rozumieniu art. 394 ust 1 Kodeksu Cywilnego.

  6. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu, lub wycofać je do momentu jego potwierdzenia. Wprowadzanie zmian lub wycofanie jest możliwe poprzez kontakt e-mailem pod adresem: pawlikhenryk@gmail.com lub telefonicznie pod numerami: 601470745 lub 601812735

§3 Formy płatności

Możliwe są następujące formy płatności:

  • przelewem bankowym bezpośrednio na rachunek bankowy sklepu:

BPH: 21-1060-0076-0000-3260-0026-1053

ALIOR: 22-2490-0005-0000-4500-3537-0450


  • płatność przy odbiorze - należność pobierana przez Pocztę Polską bądź kuriera

  • płatność w sklepie przy odbiorze osobistym

§4 Koszty i terminy dostawy

  1. Zamówione artykuły dostarczane są do Klienta wedle jego wyboru za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej S.A.

  2. Zgodnie z zawartą umową, kurier powinien dostarczyć przesyłkę nie później niż 24h od jej nadania.

  3. Klient ma prawo wyboru sposobu wysyłki oraz firmy dokonującej dostawy.

  4. Towar wysyłamy od poniedziałku do piątku od razu po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.

  5. Podane koszty wysyłek oraz wysyłki gratisowe dotyczą wyłącznie wysyłek realizowanych na terenie Polski.

§5 Zwroty i reklamacje

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie Henryk Pawlik są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów.

  2. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni.

  3. Warunkiem zwrotu pieniędzy jest by towar odesłać wraz z dokumentem zakupu w stanie niewskazującym na użycie, w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu.

  4. Pokrywacie Państwo jedynie koszty przesyłek. Jeśli koszt wysyłki wynosił 0zł, w przypadku zwrotu/wymiany za koszt ten uważana jest opłata uiszczona przez nas firmie kurierskiej bądź Poczcie Polskiej za dostarczenie przesyłki.

  5. Pieniądze za odesłany towar zostaną przelane na wskazane przez Państwa konto w ciągu 14 dni roboczych, liczonych od dnia, w którym przesyłka zwrotna zostanie dostarczona do naszej firmy.

  6. Nie ma możliwości zwrotu towaru bez dowodu zakupu, z widocznymi śladami użytkowania lub uszkodzonego.

  7. Produkty posiadają gwarancję producenta

  8. Reklamowany produkt Kupujący wysyła kompletny z całym wyposażeniem i dowodem zakupu (jeśli był paragon fiskalny to oryginał, jeśli faktura to kserokopia) na swój koszt. Zaś przesyłka zwrotna z towarem naprawionym/wymienionym wysyłana jest na nasz koszt. Reklamacje produktów niekompletnych lub bez dowodu zakupu nie będą rozpatrywane, a ewentualny zwrot towaru nastąpi tylko po zapłaceniu kosztów wysyłki.

  9. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zalecamy przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdzenie, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

§6 Faktury i paragony

  1. Do wszystkich zakupionych towarów dołączamy paragon.

  2. Na życzenie klienta wystawiamy faktury VAT.

§7 Ochrona danych osobowych

  1. Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom za wyjątkiem podanych w pkt.2 niniejszego paragrafu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych".